!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

wonder if you got it

jag stör mig på:
  • Att jag ser sur ut hela tiden, fast jag är glad. Det är bara så jag ser ut?
  • Hur jobbigt det är att köpa julklappar och att det ALLTID, varje år, år efter år blir så att jag springer runt på stan och köper hela skiten den 23e December.
  • Att den enda hudkräm som gör att jag inte är torr i ansiktet kostar 400:- och tar slut efter ungefär en månad. FML.
  • Förstår inte varför godis är så gott men träna är så äckligt.
  • Band som aldrig kommer till Skandinavien.
  • Det är kallt ute.
  • Att alla festivaler förutom WCR har släppt band för 2012.
bra saker:


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback