!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

road crew

Jag vill inte bli roddare för att träffa band (det också, såklart). Jag tror inte att jag kommer bli roddare åt Good Charlotte (inte på ett tag iallafall haha). Jag vill bli roddare eftersom mitt största intresse är musik och konserter. För att jag är djupt fascinerad av event och hur allt funkar på och bakom en scen. För att jag blir extremt excited varje gång jag ser ett stängsel eller ett mixerbord. 

Jag vill nog inte vara roddare hela mitt liv då jag fått det beskrivet som tungt, jobbigt och dålig betalt. Men det är roddare jag ville bli igår, och det är roddare jag vill bli idag. Och det är förmodligen roddare jag vill bli imorgon också. 

SÅ GAMLA TANT SLÄKT OCH GUBBAR: Y U NO UNDERSTAND IT'S NOT ONLY THE HOT BANDGUYS I'M AFTER.


får rysningar i hela kroppen av den här bilden

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback