!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

random?

Som ni ALLA redan vet var ju jag och Hanna i Valbo och såg lilla dryg Eric Saade. Han var ju inte bra precis. Eller han var väl säkert bra, men jag gillade inte hans musik.. Det var ungefär bara småtjejer där som stod och filmade och skrek. Ingen hoppade eller hade roligt, bara jag och Hanna. Och det gjorde att EtotheRIC såg oss och bland annat pekade på mig och sjöng "She's hotter than fire" mhmm.

Efter hans spelning stod vi och glodde på roddarna. Hanna frågade en flörtig roddare om lite tips för att bli roddare men han skrattade mest bort hela frågan och flörtade vidare with my friend.
Så nu har vi några roddare från Falkenberg på kroken ;)

Konstig dag som jag inte fattar nånting av riktigt.




delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback