!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

it's time to be nice to the people you can't stand

Idag har jag varit på stan i typ 5 timmar och köpt julklappar. Det var så himla tråkigt..
Nu har jag slagit in allt och höll på att svimma och spy för det var så jobbigt.
Snart ska jag få mina julklappar (vi gör alltid så i våran familj för vi orkar inte vänta till imorgon) som jag redan vet vad det är för nåt. 3 filmer och en mobil för 999:- fast jag sa att jag inte ville ha en mobil till mamma. Men hon vägrade lyssna och köpte den ändå.. Weirdo. Skulle bli överlycklig om mitt barn gjorde julen 999 kronor billigare.
Skulle egentligen baka lussbullar till mormor också, men jag orkar inte....
Imorgon åker jag till mormor kl 12 och har kul, sen blir det farmor kl 4 där allt kommer vara sämst.

delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback