!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

frågorna

nu ska jag svara lite på frågorna jag fick in på frågestundan. ehhhhhh.

Postat av: anonym
mcdonals eller max?
svar: mcdonals

Postat av: lena
vad är ditt favorit djur? :D
svar: nemen hej lena!!!!!!!! mitt favoritdjur är typ häst och katt och hund. hästar <3<3<3<3<3<333333333

Postat av: hanna
favorit färg?! C:
svar: rödsvartvit

Postat av: tim
vad är du mest rädd för! :D
svar: att vara ensam ute på kvällen för då tror jag att varenda bil som åker förib, och varenda gubbe som går förbi, ska våldta mig och mörda mig. 

Postat av: fridzz
vad luktar det oom du luktar lite nu? :D
svar: men inget!

Postat av: anonym 
tycker du att du har en fin dialekt? :)
svar: inte vet jag. om jag snackar som dileva har jag ful.

Postat av: anita
vad älskar du mest av allt? :)
svar: hej wannabe-mormor. Det jag älskar mest är några personer, några band, livet, världen, konserter och musik.

Postat av: Hanna
om du var ett hårstrå, var på kroppen skulle du sitta?
svar: på din näsa, skitlång och svartt skulle jag vara.
Vilken sorts bajs föredrar du? / Elin.
svar: jag är tvungen att föredra alla sorters bajs då jag lever med människor som lider av IBS.

jättebra frågor tack

delicious people commented this shitty post
Postat av: hanna

${comment.body}

2011-08-09 @ 12:23:20
URL: http://sundmanh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback