!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

wonderful?

HEJ HEj hje.

Idag åkte jag hanna timothy jimmy och kollade på fotboll (gratis). Jag och Hanna gick väl efter 15 min, innan ens matchen hade börjat. Vi satt ändå bara och snackade om helt annat än fotboll.
Vi gick till george's och tog en fika istället. Satt där i 1,5 timme tills fotbollen var kvar, då kom timpan och jimmy.
Självklart var dom hungrig så timothy tog sallad så vi satt där i 1 timme till.
Satt där från 20 över 2 till 20 över 5. Det var trevligt, Hanna och jag fick massa gjort, vi pratade om skitviktiga saker som vi aldrig har pratat om


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback