!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> . -

GÖTEBORG

Nu är jag hemma igen. Hade jätteroligtttt i Göteborg! Hände väldigt mycket saker


jag och timpan var inne på Shock (som tog ungefär 2 dagar att komma in på). Där fanns det mycket roligt och jag vill ha allt från den affären.. MEN KOSTAR


Blev överlycklig när det fanns 5 olika Burger King inne på Nordstan men lite sur när man kollade inuti och hamburgarn såg ganska möglig ut


Haha. Timothy träffade Martin (han i let's dance som tydligen är brottare också) på en sushi resturang, så han gick och fråga om han kunde få en bilddddd


och timpan skaffade mohawk som blev jättesnygg, ska färga rött sen:))))) Nu ska jag bara få på han dickies


Liseberg :D där vi träffade massa judar i blåhattar


Colorado eller vad den heter




Hela släkteeeeeeeen


delicious people commented this shitty post

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback